  • Data: 2010-04-13 11:46:53
    Temat: Re: Diesel to taka droga sprawa?
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hpvvfs$knn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Tyle tylko że te m.in 1.9 TDi z lat 90. to nie mają przejechane 300 kkm
    > tylko 2, 3 razy tyle.
    pewnie tak, choć jak kupowałem swojego TDi 95 to licznik pokazywał
    ledwie 200kkm, ale po kierownicy i fotelach widać sporo ponad pół miliona.

    > Choć znając twoje poprzednie wypowiedzi (jak i innych) mało kto przyzna się
    > ile tak naprawdę wkłada pln do swojego diesla.
    do 6,5 za zakup, w ciągu dwóch lat dołożyłem kolejne 6,5
    w tym:
    300 na szybę przednią
    300 na zderzak tylny
    1000 na opony,
    500 łożyska przednie,
    300 wahacze,
    250 tarcze z klockami,
    750 pompa wtryskowa (uszczelki + inna głowica)
    800 pasek rozrządu z napinaczami
    300 rozrusznik
    120 szczotki alternatora
    150 przewody przelewu od wtryskiwaczy, filtry paliwa i powietrza.
    350 akumulator
    70 linka gazu

    ceny części z robocizną.
    paliwa, oleju, przeglądów i OC nie liczę.