  • Data: 2016-01-04 09:18:18
    Temat: Re: Dekodery Cyfrowego Polszmatu & Wyłączanie z prądu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik Morawiec" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 21:02:13 UTC+1 użytkownik Grzegorz
    napisał:

    >Przecież to nie ma sensu. Co z awariami sieci? Muszę mieć UPSa
    >dedykowanego dla dekodera? Imho nonsens.

    Ten system rozsyla informacje do dekoderow jednostronnie - tzn nadaje
    kiedy chce, a dekoder ma odebrac.
    I nic nie wie - odebral czy nie.

    Nadaje prawdopodobnie kilkakrotnie, ale jak sie uprzesz wylaczac, to
    moze nie odebrac.

    J.