  • Data: 2012-01-27 12:46:26
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z czym konkretnie się nie zgadzasz?

    Nie wiem z czym nie zgadza się Roman, ale powiem Ci z czym
    ja :-). Otóż uważam Twój tekst że nikt nie jest nieomylny za
    nadużycie. Owszem, można być omylnym np. parkując auto i
    obcierając jego bok. Albo nawet zmieniając pas ruchu, jak
    zajedzie się komuś drogę, bo nie do końca dobrze oceni
    sytację albo wręcz nie zauważy kogoś w martwej strefie. To
    jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Ale bez przesady,
    wjeżdżanie na dwupasmową ekspresówkę pod prąd uważasz za
    omyłkę?? Zwłaszcza że pewnie tamtędy wjechał. Jak ktoś nie
    potrafi ocenić sytuacji 20-30 metrów przed sobą to lepiej
    niech nie wsiada za kierownicę. Człowieku, to tak jakbyś o
    chirurgu, który uśmierca co piątego pacjenta na stole
    powiedział że nie jest nieomylny :-). Sorry, ale widać nie
    nadaje się na lekarza...