  • 1. Data: 2012-01-27 10:38:04
    Temat: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-cit
    roen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

    Chyba nie było.

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2012-01-27 10:59:46
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 10:38 AM, DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-cit
    roen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

    > Chyba nie było.

    Kurwa jakim to jełopem trzeba być. No i niech ktoś jeszcze powie, że
    mamy za restrykcyjny system
    szkolenia kierowców.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-27 11:08:00
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 1/27/2012 10:59 AM, AZ pisze:

    roen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

    > Kurwa jakim to jełopem trzeba być. No i niech ktoś jeszcze powie, że
    > mamy za restrykcyjny system
    > szkolenia kierowców.

    A jakis inny link, u mnie nei dziala..

  • 4. Data: 2012-01-27 11:09:07
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > No i niech ktoś jeszcze powie, że mamy za restrykcyjny
    > system
    > szkolenia kierowców.

    Trudno powiedzieć czy to kwestia restrykcyjności systemu. MZ
    system jest dziurawy i dopuszcza do ruchu w zasadzie
    wszystkich, w tym ludzi, którzy ewidentnie się do tego nie
    nadają. System jest nastawiony na trzepanie kasy i
    przygotowanie do ZDANIA EGZAMINU, a nie na naukę jazdy.
    Osobiście uważam, że jeśli ktoś 10 razy oblewa egzamin
    praktyczny to po prostu nie nadaje się na kierowcę i tyle w
    temacie. A u nas? Zdają po 20 razy i nikt nie zastanawia się
    czy ten kandydat w niedługim czasie nie stanie się
    potencjalnym zagrożeniem na drodze...

  • 5. Data: 2012-01-27 11:19:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 11:09 AM, Robert_J wrote:

> [...]
    > nikt nie zastanawia się czy ten kandydat w niedługim czasie nie stanie
    > się potencjalnym zagrożeniem na drodze...

    Ano właśnie. Przydałyby się testy psychofizyczne dla wszystkich żeby
    tych niezdolnych elminować. Bo co to za gadanie, że każdy ma prawo
    jeździć po drogach? Później taki niepełnosprawny umysłowo, wjeżdża na
    trasę ekspresową/autostradę pod prąd i giną niewinni ludzie.

    Ostatnimi czasy już tyle było takich przypadków, że jadąc szybko
    ekspresówką czy autostradą boje się, że nie trafie na takiego pojeba.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-01-27 11:30:17
    Od: Jacek <n...@g...com>

    System szkolenia i egzaminowania mamy debilny, to fakt.
    Zamiast uczyć jeździć uczy głównie parkować.
    A swoją drogą przy tego typu wjazdach pod prąd w Austrii i Niemczech są
    ustawione wielkie tablice w kształcie dłoni z napisem "FALSCH !".
    Nie sposób takiej tablicy nie zauważyć.
    U nas, jak widać nie tyle o bezpieczeństwo chodzi, a o to, żeby jak
    najwięcej kasy ściągnąć od kierowców.
    Jacek

  • 7. Data: 2012-01-27 11:32:09
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Ano właśnie. Przydałyby się testy psychofizyczne dla
    > wszystkich żeby tych niezdolnych elminować.

    Dokładnie.

    > Bo co to za gadanie, że każdy ma prawo jeździć po drogach?

    Ja tego też nie rozumiem. Nie każdy nadaje się na pilota,
    nie każdy na neurochirurga, to dlaczego każdy ma nadawać się
    na kierowcę??

    > Później taki niepełnosprawny umysłowo, wjeżdża na trasę
    > ekspresową/autostradę pod prąd i giną niewinni ludzie.

    W zeszłym roku na własne oczy widziałem takie coś.
    Mistrzowstwo świata normalnie, aż dziw że nikomu nic się nie
    stało (chyba). Kretyn wyjechał na "10-tce" ze stacji
    benzynowej koło Kobylanki przez wjazd, pod prąd, na jezdnię
    w kierunku od Szczecina. Ja go mijałem jak na wjeździe stał
    i szykował się do wyjazdu, migałem ch...i światłami, a za
    chwilę w lusterku widziałem jak wyjechał i poczesał pod
    prąd. Wracając za kilka godzin nie widziałem niczego co by
    wskazywało na wypadek, więc może nic się nie stało...

  • 8. Data: 2012-01-27 11:48:38
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-27 11:30, Jacek pisze:

    > A swoją drogą przy tego typu wjazdach pod prąd w Austrii i Niemczech są
    > ustawione wielkie tablice w kształcie dłoni z napisem "FALSCH !"

    No właśnie - a tu nawet nie jestem pewien, czy stoi znak. To znaczy
    chyba stoi - za tym reklamowym badziewiem. A to powinno walić po oczach!
    Zaraz ktoś z dwuliterowców napisze, że skoro nie widział, to nie
    zasługuje na PJ. Ale drogi to są budowane do używania przez kierowców, a
    nie po to, aby jakieś szarady rozwiązywać co skrzyżowanie! Z resztą kto
    jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem... Nikt nie jest
    nieomylny, a pomyłka tego gościa powiązana chyba z jakimś wkurwieniem
    (sądząc po sposobie jazdy) i beznadziejnym oznakowaniem okazała się
    fatalna w skutkach :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2012-01-27 12:00:52
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-27 10:38, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-cit
    roen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

    > Chyba nie było.

    Stres wywołany uniknięciem rozbicia samochodu na stacji zamglił mu
    umysł;/ Tak trudno się czasem uspokoić;/
    Ze po takim pierdolnięciu się awanturował(Pani z samochodu z naprzeciwka
    odeszła do Św Piotr), to przecież nie był on tylko mechanizmy ochronne.

  • 10. Data: 2012-01-27 12:12:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 11:48 AM, LEPEK wrote:

> [...]
    > nieomylny, a pomyłka tego gościa powiązana chyba z jakimś wkurwieniem
    > (sądząc po sposobie jazdy) i beznadziejnym oznakowaniem okazała się

    Kurwa człowieku Ty widzisz co Ty wypisujesz? Kto normalny wjedzie na
    ekspresówkę/autostrądę pod prąd? Przecież to znaku nie trzeba, żeby się
    zorientować, że źle jedziemy. Jeszcze jakieś jednokierunkowe jestem w
    stanie przeboleć ale ekspresówkę gdzie widzisz zapierdalające samochody
    dwoma pasami i drugą jezdnię z jadącymi w przeciwnym kierunku? Przecież
    to pantofelek by się zorientował a jeżeli człowiek posiadający PJ tego
    nie ogarnia to znaczy, że jest niebezpieczny na drodze dla innych...

    No ale teraz nawet na kubku z kawą piszą "uwaga gorące".

    --
    Artur
    ZZR 1200