  • Data: 2015-06-11 09:16:23
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-11 o 08:50, p...@g...com pisze:
    > --Przejechałem 190 km, wysiadłem pod sklepem zrobiłem zakupy, wsiadam po 10
    minutach i po 30 sek. od odpalenia auta słyszę wiatraki... wypala się

    > wszystko ponizej 2 minut mowi ze proces wypalania nie zostal ukonczony i rusza
    ponownie

    > --zjechałem od razu na trasę i 2500 obrotów, 70 km/h, tempomat. 60%, 45%,4%
    pomyślałem, że rzeczywiście może teraz się wypali jak trzeba po czym z 4% wskoczyło
    od razu na 52% za chwilę 56 i jak podjechałem teraz pod dom to ostatni odczyt 52.

    > ostatnio przylapalem zafire na wypalaniu (Z19DT) i przy spokojnej jezdzie 120-130
    km/h wypalanie trwalo okolo 7 minut, zuzycie paliwa w okolicach 9-10 l/100 km mam
    gdzies elm-a wiec sprawdze jak to wyglada procentowo ale nie podobaja mie sie te
    skoki ... jesli wymieniles czujnik i soft ECU jest standartowy to pozostaje juz tylko
    nieszczelnosc ukladu co moze tlumaczyc te skoki wypelnienia

    > --No jest jakaś niby poprawa, bo już nie 50 km a 200, ale w dalszym ciągu zachowuje
    się w analogiczny sposób jak wcześniej czyli wypala się do praktycznie zera i po
    chwili już w połowie pełen.

    > informacje z dpf info traktowalbym jako przyblizone ... na forum opla ludkowie
    podaja przedzial 15-20% zaraz po wypaleniu

    > --Także jestem w punkcie wyjścia i nie mam już pomysłów.
    >
    > log z czujnika cisnienia dpf jak beda skoki po kilkadziesiat % to szukac dziury
    >
    > P.

    Dzisiaj sam sprawdzę te rurki od czujnika ciśnień, bo mam już dosyć
    mechaników, najwyżej nie złożę i będę jechał na lawecie :)

    A czy Twoim zdaniem możliwe jest uszkodzenie czujnika temperatury
    któregoś z tych 2?

    http://pokazywarka.pl/ihqbbe/

    Czy taki czujnik mógłby być uszkodzony w taki sposób, żeby nie generować
    błędu i czy nieszczelność też nie doprowadziłaby do wygenerowania błędu?
    Te miejsca chyba są za daleko, żeby były związane z p0401?