  • Data: 2015-06-11 14:32:05
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-11 o 14:26, p...@g...com pisze:
    > --Jak się okazało OP-COM pokazał ostatnia regeneracja była 227km temu. A specjalnie
    miałem wyświetlane chwilowe spalanie na kompie aby zobaczyć kiedy filtr się wypala.

    > nigdy nie mialem podlaczonego opcoma podczas wypalania ale zakladam ze jak spozycie
    rosnie to sie wypala ew. dpf info przez elm-a

    > --Ja mam średnio wypalanie co 850km. Auto to Zafira B 1,9CDTI 120KM (Z19DT).
    >
    > podobnie, tez tylko z ASB
    >
    > PS Hansowie wykorzystujac fakt ze w ruchu miejskim komp wlacza ogrzewanie tylnej
    szyby (zeby zwiekszyc obciazenie) podczas wypalania, montuja LED-a ktory sygnalizuje
    ten proces, podobno dziala ...

    > P.

    Ja czytałem o diodzie w lusterku:

    http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=215