  • Data: 2015-06-12 09:31:01
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-12 o 08:58, p...@g...com pisze:

    > powolutku ... poprzednio pisales ze wymieniles czujnik dpf i nic sie nie zmienilo ?
    teraz piszesz o odlaczeniu czujnika temp. spalin oraz czujnika temperatury dpf ...
    zostawiles ten nowy czujnik czy wrociles do starego ?

    > pomysl z odlaczeniem czujnika temp. cieczy chlodzacej teoretycznie powinien nie
    dopuscic do wypalania ale jest dosc niebezpieczny bo nie wiadomo czy czujnik
    cisnienia dpf sam potrafi wywolac wypalanie (IMHO nie) czyli mozna zapchac filtr na
    amen ... czy czujnik temp. spalin a w zasadzie informacje przez niego podawane maja
    wplyw na proces wypalania tez jest dla mnie zagadka, mozna jedynie "chybac" ze jego
    sygnal wywolywal wypalanie ...

    > P.

    Tam są następujące czujniki powiązane z filtrem (nr 12):

    http://pokazywarka.pl/ihqbbe/

    - czujnik różnicy ciśnień (nr 5), został wymieniony jako pierwszy, zero
    zmian
    - wczoraj odkręciłem rurki (nr 6), szczelne.
    - odłączyłem czujnik temperatury spalin (nr 10), nic się nie zmieniło.
    - odłączyłem czujnik temperatury dpf (nr 7) i bach.

    Po odłączeniu czujnika nr 7, przez 25km sytuacja była taka jak opisałem,
    czyli jazda na niskich i wysokich obrotach nie powodowała już zmian
    nasycenia filtra pokazywanych przez dpf info. Jedynie była jedna zmiana
    w górę z 68 do 70%, oczywiście żadnego wypalania.