-
Data: 2015-06-11 22:49:32
Temat: Re: DPF ciąg dalszy
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-06-11 o 21:55, wowa pisze:
>
>
> Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:557935c8$0$2192$6...@n...neostrada
.pl...
>
>
> Czy taki czujnik mógłby być uszkodzony w taki sposób, żeby nie generować
> błędu i czy nieszczelność też nie doprowadziłaby do wygenerowania błędu?
> Te miejsca chyba są za daleko, żeby były związane z p0401?
>
> Kilka osób już mówiło, sprawdź wężyki podciśnienia. A w zasadzie
> połączenia z zaworami, rozdzielacze itp. Mnie wyskakiwał błąd p0400 (też
> EGR) a uszkodzony był przyłącz od jakiegoś zaworu klimatyzacji.
> Wojtek
>
Tak, to podciśnienie sprawdzało ASO przedwczoraj.
Dzisiaj tak jak pisałem wymontowałem rurki idące od dpf'a do czujnika
ciśnień. Niestety były szczelne, całe i nie zapchane.
Za czyjąś (sorry nie pamiętam kto) radą wpadłem na pomysł odłączenia
czujników. Odłączyłem czujnik temperatury spalin. Pojechałem na testy,
zapełnienie filtra 66%. Podjechałem do znajomego 300m dalej i postałem 3
minuty. Wsiadam do samochodu zapełnienie filtra 70%. Nic się nie
zmieniło, skakało od 60 do 78. W górę i w dół.
Po 20 km odłączyłem czujnik temperatury dpf. Zapełnienie było akurat 68%
po 3 km 70% i, uwaga, tak już zostało czyli przez następne 25 km. A więc
tak jak powinno chyba być. Sytuacja nie spotykana u mnie wcześniej.
Czy to coś oznacza? Jutro postaram się wymienić czujnik na nowy, czy
jeszcze coś radzicie sprawdzić? Myślicie, że to mogła być przyczyna
całego zła?
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.15 23:00 yabba
- 12.06.15 08:58 p...@g...com
- 12.06.15 09:25 p...@g...com
- 12.06.15 09:31 twistedme
- 12.06.15 09:58 p...@g...com
- 12.06.15 12:06 Kamil 'Model
- 12.06.15 19:22 twistedme
- 12.06.15 19:25 Marvin
- 14.06.15 22:00 twistedme
- 14.06.15 22:50 Cavallino
- 14.06.15 23:12 RD
- 14.06.15 23:33 twistedme
- 14.06.15 23:38 twistedme
- 15.06.15 01:00 Budzik
- 15.06.15 08:22 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=