eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 11 Jun 2015 09:16:23 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <55782bb0$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <557852da$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <55789cb3$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150610-1, 2015-06-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 30
    Message-ID: <557935c8$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1434006984 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2192 213.92.229.127:51723
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564137
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-11 o 08:50, p...@g...com pisze:
    > --Przejechałem 190 km, wysiadłem pod sklepem zrobiłem zakupy, wsiadam po 10
    minutach i po 30 sek. od odpalenia auta słyszę wiatraki... wypala się
    >
    > wszystko ponizej 2 minut mowi ze proces wypalania nie zostal ukonczony i rusza
    ponownie
    >
    > --zjechałem od razu na trasę i 2500 obrotów, 70 km/h, tempomat. 60%, 45%,4%
    pomyślałem, że rzeczywiście może teraz się wypali jak trzeba po czym z 4% wskoczyło
    od razu na 52% za chwilę 56 i jak podjechałem teraz pod dom to ostatni odczyt 52.
    >
    > ostatnio przylapalem zafire na wypalaniu (Z19DT) i przy spokojnej jezdzie 120-130
    km/h wypalanie trwalo okolo 7 minut, zuzycie paliwa w okolicach 9-10 l/100 km mam
    gdzies elm-a wiec sprawdze jak to wyglada procentowo ale nie podobaja mie sie te
    skoki ... jesli wymieniles czujnik i soft ECU jest standartowy to pozostaje juz tylko
    nieszczelnosc ukladu co moze tlumaczyc te skoki wypelnienia
    >
    > --No jest jakaś niby poprawa, bo już nie 50 km a 200, ale w dalszym ciągu zachowuje
    się w analogiczny sposób jak wcześniej czyli wypala się do praktycznie zera i po
    chwili już w połowie pełen.
    >
    > informacje z dpf info traktowalbym jako przyblizone ... na forum opla ludkowie
    podaja przedzial 15-20% zaraz po wypaleniu
    >
    > --Także jestem w punkcie wyjścia i nie mam już pomysłów.
    >
    > log z czujnika cisnienia dpf jak beda skoki po kilkadziesiat % to szukac dziury
    >
    > P.
    >
    Dzisiaj sam sprawdzę te rurki od czujnika ciśnień, bo mam już dosyć
    mechaników, najwyżej nie złożę i będę jechał na lawecie :)

    A czy Twoim zdaniem możliwe jest uszkodzenie czujnika temperatury
    któregoś z tych 2?

    http://pokazywarka.pl/ihqbbe/

    Czy taki czujnik mógłby być uszkodzony w taki sposób, żeby nie generować
    błędu i czy nieszczelność też nie doprowadziłaby do wygenerowania błędu?
    Te miejsca chyba są za daleko, żeby były związane z p0401?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: