  • Data: 2015-06-12 19:22:09
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-12 o 09:58, p...@g...com pisze:
    > --odłączyłem czujnik temperatury dpf (nr 7) i bach.
    >
    > czyli log z czujnika powinien wyjasnic sytuacje, pytanie tylko czy opcom to
    potrafi, ew. nowy jak piszesz ...

    > P.

    No niestety, podłączyłem nowy czujnik temperatury 96436269, znaczy
    używany, ale w sensie inny i jest dokładnie to samo. Wcześniej zrobiłem
    70 km z odpiętym czujnikiem i dpf info stał jak wryty, szedł tylko w
    górę, co 2% od 68 do 72. Po podpięciu czujnika temperatury jechałem
    akurat załatwić sprawę 25km w jedną stronę. Wskazanie dpf info 86 i za
    chwilę 92. Filtr się wypalił i oczywiście po wypaleniu wskoczył na 60% i
    wahał się do 78. Jak przyjechałem to ostatni odczyt 66%.

    Czujnik temperatury zafałszowuje zapełnienie dpf? Może w jakiś sposób
    ten filtr jest fizycznie uszkodzony w tym miejscu? Rozumiem, że te dwa
    czujniki działają w tandemie i mierzą czy temperatura wzrasta przed
    filtrem i w filtrze równomiernie?

    Mam już ostatnią opcję, facet, który czyścił mi filtr zaproponował, że
    zamontuje mi inny, bo sam jest ciekawy. Jeżeli to nie wypali to kończę z
    dpf'em.

    Miłego weekendu, bez odbioru :)