  • Data: 2015-06-11 14:26:30
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Jak się okazało OP-COM pokazał ostatnia regeneracja była 227km temu. A specjalnie
    miałem wyświetlane chwilowe spalanie na kompie aby zobaczyć kiedy filtr się wypala.

    nigdy nie mialem podlaczonego opcoma podczas wypalania ale zakladam ze jak spozycie
    rosnie to sie wypala ew. dpf info przez elm-a

    --Ja mam średnio wypalanie co 850km. Auto to Zafira B 1,9CDTI 120KM (Z19DT).

    podobnie, tez tylko z ASB

    PS Hansowie wykorzystujac fakt ze w ruchu miejskim komp wlacza ogrzewanie tylnej
    szyby (zeby zwiekszyc obciazenie) podczas wypalania, montuja LED-a ktory sygnalizuje
    ten proces, podobno dziala ...

    P.