eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Data: 2015-06-02 13:30:32
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 2 Jun 2015 13:12:05 +0200, yabba

    > Jeśli turbina wyrzucała olej, to musiało go ubywać.

    Ale jeśli podkładki "dmuchały", to już niekoniecznie.

    > Może kawałek zaworu wydechowego się urwał, przeleciał przez turbinę
    > i utknął w wydechu, co daje fałszywe odczyty o zapchaniu filtra.

    Ale to i tak nie tłumaczy uruchomienia procedury przy 4-6%
    "udokumentowanego" przez kompuer zapełnienia. Tu pytanie
    powstaje, ile ten proces wypalania trwa, twist?

    Może ktoś tam kombinował coś z ECU... Jest to możliwe w GM?

    >>> Czy masz szczelny dolot powietrza, rurki do EGR i układ wydechowy?
    >>> Czy rurki do czujnika ciśnienia filtra DPF były jakoś sprawdzane?
    >> Niby było, ale już nie ufam na słowo, każę jeszcze sprawdzić. Rurki mam,
    >> bo kupiłem razem z czujnikiem, to każę wymienić dla pewności. Ale któryś
    >> tam twierdził, że jakby były rurki nieszczelne, to wywalało by błąd, albo
    >> by się nie wypalał w ogóle, a nie co 50 km...
    > Jeśli ma dojście, to odłącz raz jedną, raz drugą na próbę i zobacz efekt.

    Jest to jakiś plan, ale w związku z powyższym nie wiem czy ma sens.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: