eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszy › Re: DPF ciąg dalszy
  • Data: 2015-06-02 15:37:54
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 13:30:05 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:
    > W dniu 2015-06-02 o 13:17, yabba pisze:
    > > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    > > news:556d8e16$0$27525$65785112@news.neostrada.pl...
    > >>
    > >>>
    > >>> Czy ten serwis Boscha nie naciągnął Cię na niepotrzebne naprawy?
    > >>>
    > >>>>
    > >>
    > >> Jak to wyglada od strony prawnej?
    > >> Jedziesz do serwisu usunac konkretna usterke, wymieniaja rozne
    > >> elementy a po wyjechaniu usterka nadal jest. Czy w takim wypadku
    > >> oplata za "naprawe" ma jakiekolwiek uzasadnienie?
    > >>
    > >
    > > To zależy co klient sobie zażyczył. Jeśli naprawę częstego wypalania
    > > DPF, to ja bym żądał dokończenia naprawy w ramach reklamacji źle usługi.
    > > Albo zwrotu pieniędzy.
    > > Jeśli klient chciał diagnostykę samochodu i naprawę wszystkich
    > > zauważonych usterek, to warsztat zrobił co miał zlecone.
    > >
    > >
    > No niestety, nauczony doświadczeniem z poprzednimi partaczami
    > powiedziałem, że mają naprawić wszystko, co jest nie tak i może mieć
    > wpływ na częste wypalanie się dpfa.
    >
    > Jak mówiłem, że problem jest z dpf, to 3 poprzednich nie potrafiło
    > postawić żadnej diagnozy. Albo radzili wycinkę, lepsze paliwo, wypad na
    > autostradę lub podobne.

    Twój problem to nie problem ogólny z używanym dieslem, na co narzekałeś pare postów
    wyżej.
    Jest sporo samochodów które jeżdzą i nie mają problemów a robią sporo km.
    Nie zrażaj się ani do używek ani do diesli.
    Równie popularne są takie koszmarne awarie nowych aut jak i samochodów benzynowych.

    Moim zdaniem Konfabulator dobrze radzi. Najpierw trzeba sprawdzić czy tam coś się
    dziwnego nie dzieje i czy wszystko co jest wgrane jest z tego modelu i jest dobrze
    ustawione.
    Ten błąd EGR świadczy że masz problem albo z czujnikiem albo z przepływem spalin w
    wydechu.

    Niestety ale trzeba dokłądnie sprawdzić czy tam coś się nie uszkodziło, nie zatkało
    albo nie jest wymienione nie z tego modelu.
    Jak rurki będą niewymiarowe to czujnik może głupieć.
    I sytuacja może być taka że niby czujnik pokazuje 6% ale po chwili z powodu zaburzeń
    w przepływie odczyt podskoczy do 80% i proces wypalania się zacznie.

    Musisz poszukać dobrego mechanika, to znaczy kumatego a nie takiego co wymienia bo
    zawsze wymieniał jak taka usterka była.

    Pocieszę cię że kumpel w fordzie wymienił wtryski, pompe paliwa, czujnik zanim
    problem został rozwiązany przez wymiane drugiego czujnika.

    Co śmieszne ten drugi czujnik był tani tyle że był zabudowany w niewygodnym miejscu.
    I tak zamiast naprawić za 80-120PLN wywalił ponad 3000PLN.

    Ale dzięki za info z Twoich perypetii.

    Ja bym sie skupił na weryfikacji co tam w wydechu sie dzieje i poszukał kumatego
    mechanika któremu dasz zagadke i będzie chciał ją rozwiązać :)

    --
    Lukasz Sczygiel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: