  • Data: 2015-06-02 14:23:36
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: Konfabulator <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pojechałbym do Opla i zażyczył sobie aktualizacji softu ECU albo wgrania całego
    oprogramowania na nowo. Może problem jest z samym komputerem, a nie mechaniczny?
    Skoro czujnik zapełnienia pokazuje 6% i jest to stała wartość przy której ECU
    inicjuje wypalanie to dla mnie naturalnym jest, że ECU ma błędnie ustawiony parametr
    włączania procedury. Może któryś mechanik Opla na jakimś przeglądzie wpadł na pomysł
    wypalenia filtra w ramach przeglądu i tak sobie ustawił na 6% i zostawił. Gdybam, bo
    w mojej Toyocie nawet Toyota nie jest w stanie nic takiego zrobić, ale wiem, że
    niemieckie cuda typu VW, więc może i Opel, ludzie programują jak chcą.