eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!fee
    der2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.high
    winds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02
    .news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8c77$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8f27$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 2 Jun 2015 13:30:32 +0200
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 83.6.166.51
    X-Trace: 1433244580 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 83.6.166.51:20139
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2066
    X-Received-Body-CRC: 3728775836
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563549
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 2 Jun 2015 13:12:05 +0200, yabba

    > Jeśli turbina wyrzucała olej, to musiało go ubywać.

    Ale jeśli podkładki "dmuchały", to już niekoniecznie.

    > Może kawałek zaworu wydechowego się urwał, przeleciał przez turbinę
    > i utknął w wydechu, co daje fałszywe odczyty o zapchaniu filtra.

    Ale to i tak nie tłumaczy uruchomienia procedury przy 4-6%
    "udokumentowanego" przez kompuer zapełnienia. Tu pytanie
    powstaje, ile ten proces wypalania trwa, twist?

    Może ktoś tam kombinował coś z ECU... Jest to możliwe w GM?

    >>> Czy masz szczelny dolot powietrza, rurki do EGR i układ wydechowy?
    >>> Czy rurki do czujnika ciśnienia filtra DPF były jakoś sprawdzane?
    >> Niby było, ale już nie ufam na słowo, każę jeszcze sprawdzić. Rurki mam,
    >> bo kupiłem razem z czujnikiem, to każę wymienić dla pewności. Ale któryś
    >> tam twierdził, że jakby były rurki nieszczelne, to wywalało by błąd, albo
    >> by się nie wypalał w ogóle, a nie co 50 km...
    > Jeśli ma dojście, to odłącz raz jedną, raz drugą na próbę i zobacz efekt.

    Jest to jakiś plan, ale w związku z powyższym nie wiem czy ma sens.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: