-
Data: 2015-06-02 13:45:26
Temat: Re: DPF ciąg dalszy
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-06-02 o 13:30, Myjk pisze:
> Tue, 2 Jun 2015 13:12:05 +0200, yabba
>
>> Jeśli turbina wyrzucała olej, to musiało go ubywać.
>
> Ale jeśli podkładki "dmuchały", to już niekoniecznie.
>
>> Może kawałek zaworu wydechowego się urwał, przeleciał przez turbinę
>> i utknął w wydechu, co daje fałszywe odczyty o zapchaniu filtra.
>
> Ale to i tak nie tłumaczy uruchomienia procedury przy 4-6%
> "udokumentowanego" przez kompuer zapełnienia. Tu pytanie
> powstaje, ile ten proces wypalania trwa, twist?
Ja nie jestem w stanie powiedzieć, czy i na ile te liczby mają wymiar
diagnostyczny w tym sensie, że książkowo powinien się zacząć wypalać
przy nasyceniu 80% i wypalić się ponoć coś do 10%-12%.
Pierwszy raz z tymi % spotkałem się jak podjechałem do warsztatu i filtr
się wypalał. Mech podłączył pod komp delphi i stało jak wół %
zapełnienia filtra 6%.
Mam teraz ten wydruk z Boscha i tam też 0%, w tej aplikacji DPF info
także było wtedy 0%.
Pisałem do autora DPF info i nie potrafił odpowiedzieć na pytanie czy ta
aplikacja rzeczywiście działa u mnie nie do końca poprawnie, czy to jest
problem mojego ECU, gdyż oryginalnie jest to program napisany dla Vectry
i nie ma możliwości przetestowania go na Antarze/Captivie.
Tak jak pisałem występują tam 4 fazy. Zapełnienie filtra 0%, 2%, 4% i
6%. Przy 6% włącza się wypalanie, trwa ok 15-20 min. wypala się do 0% i
potem przechodzi bardzo szybko przez 2 do 4, która to faza trwa
najdłużej. Nawet jak paliła mi się kontrolka dpf (z instrukcji: Wskaźnik
zapala się, gdy ilość cząstek sadzy zgromadzonych na DPF osiągnie pewien
próg. Sadza powinna zostać wypalona podczas procesu nazywanego
regeneracją, co chroni filtr przed zatkaniem się.) to aplikacja
pokazywała wtedy 6%, ale rzeczywiście dość długo.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 13:48 Kamil 'Model
- 02.06.15 13:54 atm
- 02.06.15 13:57 yabba
- 02.06.15 14:04 twistedme
- 02.06.15 14:15 atm
- 02.06.15 14:23 Konfabulator
- 02.06.15 14:25 twistedme
- 02.06.15 14:28 atm
- 02.06.15 15:07 Myjk
- 02.06.15 15:37 s...@g...com
- 02.06.15 15:56 p...@g...com
- 02.06.15 16:12 p...@g...com
- 02.06.15 17:07 yabba
- 02.06.15 18:00 Budzik
- 02.06.15 18:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe