-
Data: 2015-06-02 13:45:26
Temat: Re: DPF ciąg dalszy
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-06-02 o 13:30, Myjk pisze:
> Tue, 2 Jun 2015 13:12:05 +0200, yabba
>
>> Jeśli turbina wyrzucała olej, to musiało go ubywać.
>
> Ale jeśli podkładki "dmuchały", to już niekoniecznie.
>
>> Może kawałek zaworu wydechowego się urwał, przeleciał przez turbinę
>> i utknął w wydechu, co daje fałszywe odczyty o zapchaniu filtra.
>
> Ale to i tak nie tłumaczy uruchomienia procedury przy 4-6%
> "udokumentowanego" przez kompuer zapełnienia. Tu pytanie
> powstaje, ile ten proces wypalania trwa, twist?
Ja nie jestem w stanie powiedzieć, czy i na ile te liczby mają wymiar
diagnostyczny w tym sensie, że książkowo powinien się zacząć wypalać
przy nasyceniu 80% i wypalić się ponoć coś do 10%-12%.
Pierwszy raz z tymi % spotkałem się jak podjechałem do warsztatu i filtr
się wypalał. Mech podłączył pod komp delphi i stało jak wół %
zapełnienia filtra 6%.
Mam teraz ten wydruk z Boscha i tam też 0%, w tej aplikacji DPF info
także było wtedy 0%.
Pisałem do autora DPF info i nie potrafił odpowiedzieć na pytanie czy ta
aplikacja rzeczywiście działa u mnie nie do końca poprawnie, czy to jest
problem mojego ECU, gdyż oryginalnie jest to program napisany dla Vectry
i nie ma możliwości przetestowania go na Antarze/Captivie.
Tak jak pisałem występują tam 4 fazy. Zapełnienie filtra 0%, 2%, 4% i
6%. Przy 6% włącza się wypalanie, trwa ok 15-20 min. wypala się do 0% i
potem przechodzi bardzo szybko przez 2 do 4, która to faza trwa
najdłużej. Nawet jak paliła mi się kontrolka dpf (z instrukcji: Wskaźnik
zapala się, gdy ilość cząstek sadzy zgromadzonych na DPF osiągnie pewien
próg. Sadza powinna zostać wypalona podczas procesu nazywanego
regeneracją, co chroni filtr przed zatkaniem się.) to aplikacja
pokazywała wtedy 6%, ale rzeczywiście dość długo.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 13:48 Kamil 'Model
- 02.06.15 13:54 atm
- 02.06.15 13:57 yabba
- 02.06.15 14:04 twistedme
- 02.06.15 14:15 atm
- 02.06.15 14:23 Konfabulator
- 02.06.15 14:25 twistedme
- 02.06.15 14:28 atm
- 02.06.15 15:07 Myjk
- 02.06.15 15:37 s...@g...com
- 02.06.15 15:56 p...@g...com
- 02.06.15 16:12 p...@g...com
- 02.06.15 17:07 yabba
- 02.06.15 18:00 Budzik
- 02.06.15 18:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod