eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Data: 2015-06-02 13:03:16
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-06-02 o 12:38, p...@g...com pisze:
    > --Co jeszcze można zrobić?
    >
    > a co bylo zrobione ? odhaczyc mozna punkt 2 i ew. 1 choc osobiscie zainwestowalbym
    pare zeta w OPCOM-a, Opel Antara chyba podejdzie podpytaj na forum ...
    >
    > 1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
    > 2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
    > 3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie
    >
    > pozostaje punkt 3 czyli prozaiczne szukanie dziury w calym :-)
    >
    > --Ktoś wie jakie elementy jeszcze poza czujnikiem różnicy ciśnień inicjują
    rozpoczęcie procedury regeneracji?
    >
    > ECU choc jesli jestes pewien stopnia wypelnienia to on MUSI byc wiekszy niz 80%
    zeby ECU dal sygnal ... ciekawym pomyslem wydaje sie tez mozliwosc oszukania czujnika
    temp plynu chlodzacego aby dawal do ECU mniej niz 70C co tez powinno przyblokowac
    wypalanie :-)
    >
    > P.
    >
    Głupie pytanie :), ale jak znaleźć kogoś kto robi diagnostykę tym
    op-comem? Wpisuję w googla "diagnostyka opcom poznań", "diagnostyka
    opcom wielkopolska" wyskakują mi tylko jakieś posty z forów z 2011r. i
    żadnych konkretów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: