eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe001.ams.xsnews.nl!ecngs!
    feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 02 Jun 2015 13:03:16 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150602-0, 2015-06-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 21
    Message-ID: <556d8d73$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1433242995 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2209 213.92.229.127:59271
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2131
    X-Received-Body-CRC: 2533337009
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563537
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-02 o 12:38, p...@g...com pisze:
    > --Co jeszcze można zrobić?
    >
    > a co bylo zrobione ? odhaczyc mozna punkt 2 i ew. 1 choc osobiscie zainwestowalbym
    pare zeta w OPCOM-a, Opel Antara chyba podejdzie podpytaj na forum ...
    >
    > 1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
    > 2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
    > 3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie
    >
    > pozostaje punkt 3 czyli prozaiczne szukanie dziury w calym :-)
    >
    > --Ktoś wie jakie elementy jeszcze poza czujnikiem różnicy ciśnień inicjują
    rozpoczęcie procedury regeneracji?
    >
    > ECU choc jesli jestes pewien stopnia wypelnienia to on MUSI byc wiekszy niz 80%
    zeby ECU dal sygnal ... ciekawym pomyslem wydaje sie tez mozliwosc oszukania czujnika
    temp plynu chlodzacego aby dawal do ECU mniej niz 70C co tez powinno przyblokowac
    wypalanie :-)
    >
    > P.
    >
    Głupie pytanie :), ale jak znaleźć kogoś kto robi diagnostykę tym
    op-comem? Wpisuję w googla "diagnostyka opcom poznań", "diagnostyka
    opcom wielkopolska" wyskakują mi tylko jakieś posty z forów z 2011r. i
    żadnych konkretów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: