  • Data: 2015-06-02 13:12:05
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:556d8c77$0$2209$65785112@news.neostrada.pl...

    > No właśnie kutafon nie ruszył tego w ogóle. Oleju nie ubywało na bagnecie
    > wcale. Mówili, że najprawdopodobniej jakiś nagar musiał się tam dostać.

    Poprosimy adres tego warsztatu, żeby miał na grupie darmową reklamę na temat
    swojej uczciwości.

    Jeśli turbina wyrzucała olej, to musiało go ubywać. Dziwne też, że w
    kolektorze wylotowym uzbierało się tyle nagaru, że zdemolowało turbinę. Coś
    mi się tu kupy nie trzyma.
    Może kawałek zaworu wydechowego się urwał, przeleciał przez turbinę i utknął
    w wydechu, co daje fałszywe odczyty o zapchaniu filtra.

    > Widzę, że to taka branża, że trzeba się dokładnie na wszystkim znać i stać
    > za plecami "fachowca" i mówić mu co ma zrobić... Jakbym miał narzędzia i
    > wiedzę, to bym sobie sam naprawiał. Widziałem turbinę, bo sam ją
    > wymieniałem na zregenerowaną, pokazali mi końcówkę wtrysku, pokazali mi
    > wydruki z testu. Nie wiem, czy mnie naciągnęli.

    Ja też najchętniej sam bym naprawiał. :)
    Po wymianie tylu wadlliwych rzeczy mających wpływ na kulturę pracy silnika,
    to dla mnie jest dziwne, że organoleptycznie nie ma żadnej zmiany.

    > Niby było, ale już nie ufam na słowo, każę jeszcze sprawdzić. Rurki mam,
    > bo kupiłem razem z czujnikiem, to każę wymienić dla pewności. Ale któryś
    > tam twierdził, że jakby były rurki nieszczelne, to wywalało by błąd, albo
    > by się nie wypalał w ogóle, a nie co 50 km...

    Jeśli ma dojście, to odłącz raz jedną, raz drugą na próbę i zobacz efekt.

    Czy ta Captiva to ma mutację silnika z Opla? Są tam klapy w kolektorze
    ssącym jak w Vectrze?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba