eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe001.ams.xsnews.nl!ecngs!
    feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 02 Jun 2015 12:59:04 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150602-0, 2015-06-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 42
    Message-ID: <556d8c77$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1433242743 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2209 213.92.229.127:59271
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2899
    X-Received-Body-CRC: 3637753199
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563535
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-02 o 12:41, yabba pisze:
    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl...

    >>
    >> Okazało się, że poprzedni mechanicy nie zrobili NIC poza wymianą oleju.
    >
    > Ten mechanik, co wywieniał Ci podkładki pod wtryskami tez ich nie wymienił?
    > Nie zauważyłeś, że ubywa Ci dużo oleju przez turbinę?
    > Co połamało łopatki w turbinie?
    >
    No właśnie kutafon nie ruszył tego w ogóle. Oleju nie ubywało na
    bagnecie wcale. Mówili, że najprawdopodobniej jakiś nagar musiał się tam
    dostać.

    >>
    >> Turbina nowa (regenerowana), wszystko zrobione, wyczyszczone, wtryski
    >> parametry jak nowe. Powiedzieli, że ten błąd to też pewnie od tych
    >> przedmuchów, i że filtr powinien się już tak nie wypalać, a błąd
    >> zniknąć. Co ciekawe, tak naprawdę to poza ładnym gwizdem turbiny nie
    >> ma żadnych zmian w mocy czy kulturze pracy silnika (czyli ok)...
    >
    > Czy ten serwis Boscha nie naciągnął Cię na niepotrzebne naprawy?

    Widzę, że to taka branża, że trzeba się dokładnie na wszystkim znać i
    stać za plecami "fachowca" i mówić mu co ma zrobić... Jakbym miał
    narzędzia i wiedzę, to bym sobie sam naprawiał. Widziałem turbinę, bo
    sam ją wymieniałem na zregenerowaną, pokazali mi końcówkę wtrysku,
    pokazali mi wydruki z testu. Nie wiem, czy mnie naciągnęli.
    >
    >>

    > Czy masz szczelny dolot powietrza, rurki do EGR i układ wydechowy?
    > Czy rurki do czujnika ciśnienia filtra DPF były jakoś sprawdzane?
    >
    Niby było, ale już nie ufam na słowo, każę jeszcze sprawdzić. Rurki mam,
    bo kupiłem razem z czujnikiem, to każę wymienić dla pewności. Ale któryś
    tam twierdził, że jakby były rurki nieszczelne, to wywalało by błąd,
    albo by się nie wypalał w ogóle, a nie co 50 km...

    Dzięki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: