  • Data: 2020-03-05 19:23:11
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2020 o 18:34, s...@g...com pisze:

    > Pisalem o tym zeby wybierac takie lokum aby juz bylo naszykowane na elektryka.
    > Ty opisales jak jest.

    Na dzień obecny nie ma lokali w blokach dostosowanych do naładowania
    elektryka. Nawet nowych. Jeśli są jakieś gniazdka to co najwyżej 16A i
    ze współczynnikiem jednoczesności 0,1 czyli nie nadające się do
    elektryków. Ale zanim ktoś sprawdzi i ze zdziweniem stwierdzi, że to nie
    to co mu deweloper obiecał to dawno będzie po rękojmi.

    > No wiec sie zgadzamy :)
    >
    > A zrobic nieco inaczej instalacje w garazu nie jest az tak trudno. Jak kable leca
    po wierzchu (raczej standard w garazach) to koszta nie sa kosmiczne. Da sie.

    Jeszcze raz - prąd nie bierze się z gniazdka tylko elektrowni. A w
    budynku z przyłącza - które jest obliczone na jakieś 1,5 kW na
    mieszkanie. Więc nie ma w nim mocy na ładowanie elektryków. Kabel możesz
    sobie ciągnąć jak zgodę wspólnoty/spółdzielni dostaniesz. Ale musisz
    mieć gdzie go podpiąć.

    > A jak ktos nie chce sie z koniem kopac to niech dzis wybiera lokum gdzie deweloper
    takie sprawy adresuje.
    > Taka byla i jest moja mysl przewodnia.

    Z tego co wiem, żaden dew nie oferuje nic, co by się nadawało do
    ładowania samochodu na serio.

    --
    Shrek