  • Data: 2020-03-05 19:14:48
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 12:02:28 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup

    psza-komunikacja-komisja-europejska-upadla-na-glowe/
    ar/c1-14832284

    > Czyzbys byl z Wroclawia ? :-)
    >
    > "Nominacja Komisji Europejskiej potwierdza tylko to, co wielu
    > wrocławskich kierowców zauważyło już dawno: zrównoważona mobilność po
    > wrocławsku polega na utrudnianiu życia jeżdżącym samochodami."
    >
    > To chyba wrecz oficjalne stanowisko ... no, pol oficjalne stanowisko
    > urzednikow.

    I chyba ogolnoswiatowe.

    > Im bardziej utrudnimy, tym mniej samochodow bedzie i tym lepiej bedzie
    > sie jezdzic ... tym co sie przesiedli na tramwaje, i tym co sie nie
    > dali wykurzyc.

    No nie, lepiej bedzie tym co twardo nadal autem jezdza, bo i korki mniejsze i jest
    gdzie zaparkowac.
    A tym w zbiorkomie lepiej nie jest. Nie widac wiekszej gestosci tramwajow, tlok
    wiekszy, chorob sie roznosi wiecej.

    > A miasto bedzie moglo budowac kolejne stadiony a nie drogi :-)

    Mnie kurwica trafila jak sie okazalo ze po wyjsciu z stadionu narodowego zamyka sie
    CALY JEBANY ruch na moscie poniatowskiego.

    Nie po to przyjechalem tramwajem na widowisko zeby zapierdalac z buta spowrotem.

    Dalem sie na ten cyrk nabrac dwa razy. Raz nie wiedzialem ze tak bedzie a drugi
    zalozylem ze to nie norma. Potem juz przyjezdzalem autem. Tyle logiki w tych pustych
    lbach urzedniczych.

    > Przy czym powiem, ze akurat linia tramwajowa kolo mnie dziala dosc
    > sprawnie.
    > Tramwaje jezdza czesto, na ile punktualnie to nawet nie wiem - na
    > rozklad nie patrze, skoro zaraz cos podjezdza.
    > I jezdza dosc szybko - czasy przejazdu zblizone do rozkladu.

    Warszawska specyfika jest taka ze tramwajki fajne. Jedzie sie sprawnie. Ale smieszne
    jest to ze tramwajka miedzy rondem waszyngtona a smykiem jedzie tyle co auto. I to
    mimo tego ze auto ma tylko jeden pas z trzech na moscie (1 pas tramwaj, jeden buspas
    i ten jeden dla bylekogo).

    Sytuacja sprzed jakichs 5 lat. Testowane codziennie.

    Feler jest jak na wiatracznej sie kogos potraci tramwajka, wtedy sie szybko rzadek
    ustawia i wszyscy leca na autobus. Nawiasem mowiac to blad. Nalezy isc do czola korka
    tramwajowego i odpuscic ten pierwszy (uwiklany w potracenie). Sluzby szybko sie
    pojawiaja, ogarniaja, ten pierwszy ledzie na zajezdnie a reszta rusza jak zwykle.

    Tak czy siak jakies 10-15 minut w plecy. Na moje to raz-dwa razy na miesiac. Do
    przezycia.

    > Ale tak mam tylko w jednym kierunku, w innych - dramat.
    >
    > No i przez te p* tramwaje i magistrat to nie moge z osiedla wyjechac

    Zawsze cos :)