    From: "TM" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy taki sposób "suszenia" jest poprawny?
    Date: Sun, 4 Sep 2011 11:27:19 +0200

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j3vc3t$elc$1@usenet.news.interia.pl...
    >W dniu 2011-09-04 10:04, mm pisze:
    > (ciach)
    >
    > a więc wystawiania jak
    >
    > Już to kiedyś tu pisałem. Policja zrobiła z projektu dofinansowanego
    > z UE jakieś duże zakupy. Zrobili to nie do końca zgodnie z ustawą
    > Prawo o Zamówieniach Publicznych i muszą oddać dość sporą dotacje.
    >
    > No to teraz zapierdzielają z suszarkami jak mogą. Od pewnego czasu
    > w Poznaniu na Niestachowskiej w stronę ronda obornickiego
    > za ostatnim wiaduktem stoją CODZIENNIE. Nie pamiętam kiedy na
    > Niestachowskiej był wypadek, za to droga 3-pasmowa, ograniczenie
> [...]

    Suszą, nie przestrzegając zasad. Kąt pomiędzy linią namierzania samochodu, a
    kierunkiem jazdy namierzanego pojazdu powinien wynosić zero (0) stopni, aby
    pomiar nie został zafałszowany w górę ( w tej sytuacji policjant powinien
    mierzyć ze środka pasa ruchu) . W tej sytuacji (przy dokumentacji
    fotograficznej) odmówiłbym przyjęcia mandatu, że względu na technikę
    dokonania pomiaru .