  • Data: 2009-05-23 14:33:35
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-23 14:30:00 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Serwisem,

    Szczęśliwie nie często zdarza się konieczność korzystania z niego. A
    mam niezłe stadko sprzętu do obserwacji awaryjności.

    > dostępnością

    Hę?

    > i cenami za samo logo.

    Tak było od zawsze. Zresztą jak porównasz z Sony czy Dellami w tej
    samej specyfikacji, to nie ma aż takiego dramatu.

    > Teraz jabcokolnia to takie lansowanie się i zbyt wiele w tym mody, a
    > zbyt mało realnie przekładających się na życie korzyści.

    A to nie wiem, gdyż ponieważ modę i lans zawsze miałem w głębokim poważaniu.

    > Każdy system ma swoje wady i zalety, jak tylko soft odpowiedni jest to
    > mało mnie interesuje jakie logo ma system.

    No właśnie kluczowa jest kwestia stosunku wad do zalet, a pod tym
    względem OS X wypada IMHO rewelacyjnie.

    > Oby tylko się nie wywalał bez powodu i będzie ok.

    Mi totalne zwałki systemu przytrafiają się średnio raz na rok.

    > Wszelkie bajery z wyglądu i tak u mnie są wyłączane,

    No to Maku dużo sobie nie powyłączasz bez ostrego grzebania. Zresztą
    nie ma po co, wszystko śmiga, nie czuć ociążałości - to nie Winda.

    > poza ślicznie pojawiającymi się okienkami szlag mnie trafia, że zajmuje
    > to ułamek sekundy, gdy wolałbym widzieć je od razu,

    Heu?

    de Fresz