  • Data: 2009-05-23 15:43:02
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > A masz w jakikolwiek sposób uwiecznione to, co sprzedawca obiecywał -
    > napisał ci to na kartce, strona WWW, katalog?

    Oczywiście, że mam.
    Mają ofertę na stronie www (mam zapisaną) i są do znalezienia przez
    allegro z dokładnie tą samą treścią.

    > I ja ci dobrze radzę -
    > idź do rzecznika (powienien w dużym mieście być taki) konsumentów i
    > przedstaw swoją sytuację - myślę, że dostaniesz bardziej fachową
    > poradę niż tu.

    Najpierw jak przyjdzie mi komputer i będę rozmawiał z serwisem w USA, bo
    Ci mają jasno przedstawione normy na swojej stronie i nie dopuszczają
    takiego efektu w jakimkolwiek przypadku.
    Jak będą za to mi wciskać dalej, że to normalne w takiej matrycy to będę
    walczył z sklepem.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564