  • Data: 2009-05-20 21:13:51
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Kokos wrote:
    > to powiedz że chcesz inny albo zwrot kasy

    Chcę zwrot kasy => kręcenie że niby dlaczego, skoro ten model tak ma i tam
    to niby jest normalne.
    Chcę inny => po co skoro to normalne i tam też może będzie?

    Niestety takie są realia.
    Fajne jest jeszcze to, że jak już coś jest na rzeczy to dostaje się "case
    manager-a", który chyba pół świata zwiedza, albo ciągle mu ktoś w rodzinie
    umiera.

    d.