  • Data: 2011-07-14 19:00:27
    Temat: Re: Czy policja słusznie czyni ?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-12 21:34:25 +0200, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> said:

> [...]
    >>> 1990 r.: 50 432 wypadków, 59 611 rannych.
    >>> 2010 r.: 38 832 wypadków, 48 952 rannych.

    nstwo-w-ruchu-drogowym-2010.pdf

    20
    lat

    > Czyli jednak nie o tym co kamil "said"

    Cóż - to onformacje z podanego przez niego dokumnetu.
    Z pretensjami o to - do niego.
    ;>

    > Mniej więcej 20 lat temu...

    Tak, 20 lat temu.
    Przecież podaję dane z tego dokumentu - msz jakiś fizyczny problem ze
    sprawdzeniem tego?
    ;>>>

    > Aha...

    Tylko tyle potrafisz na temat?