  • Data: 2011-07-14 23:13:53
    Temat: Re: Czy policja słusznie czyni ?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.07.2011 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Likwiduje możliwość wyprzedzania na trzeciego i statystyki spadają.

    Czy aby na pewno? Gdy tylko zdarzy mi się jechać taką drogą, czasem nawet
    w miarę nową po remoncie, to widzę często takich co wyprzedzają jak
    pojebani, po czym tylko się da. Bo inaczej się nie da. Do tego rowerzyści,
    motorowerzyści, maszyny rolnicze, i piesi też chcą po asfalcie. W dodatku
    przed remontem asfalt i pobocze było mniej więcej na jednym poziomie, po
    często jest spora różnica. Tylko zwykle dalej jest nierówno i tylko dziur
    jeszcze nie ma. Tak do pierwszej zimy.

    > Osobiście bym wolał żeby zamiast poboczy malowali pasy w układzie 2+1 ze
    > zmianą co parę kilometrów. No ale jak już robią trzeci pas to po środku
    > i wyłączony z ruchu :(

    Powinny być pobocza, takie co najmniej 1m, najlepiej 2m. Jeśli jadzę za
    tirem ~90 (~80 pod górkę) po "krajówce" to trudno, poczekam na miejsce do
    wyprzedania. Jak jadę "7" 38km/h przez >10km (i nie chodzi tylko o
    "zakopiankę"), za czymkolwiek, to i mnie przychodzą coraz głupsze pomysły
    jak i gdzie da się go wyprzedzić. Zwłaszcza jak już kilku dało radę w mniej
    lub bardziej widowiskowy sposób. A to że komuś się nie śpieszy, lub nie
    da rady szybciej, zdarza się całkiem często. A że furiaci będą wyprzedzać
    na "3", co za problem, to dobre zajęcie dla policji, zamiast stać po
    krzakach.

    --
    kakmaratgmaildotcom