  • Data: 2013-01-05 10:24:53
    Temat: Re: Czy p. Zientarski powinien mieć prawo jazdy?
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-05 03:02, Iguan_007 pisze:
    > WW,
    >
    > Moim zdaniem bardzo smieszny artykul. Bardzo staraja sie wywolac negatywne emocje
    uzywajac bezsensownych (mz) sformulowan - coz dziwnego w tym ze ktos spotyka sie ze
    znajomym akurat w "modnej" knajpce, "odpisuje na smsy", "smieje sie" czy tez
    "beztrosko gna dalej" (?) po zatankowaniu. To juz po wypadku nie wolno smiac sie,
    odpisywac na smsy czy spotykac ze znajomymi? A na tej stacji to mial zostac zeby
    "beztrosko" nie gnac dalej?

    > Zdanie "Po spotkaniu z kolegą Zientarski wstał i... niespodziewanie założył kask
    > motocyklowy. Po chwili siedział już na czerwonym skuterze i ruszył z
    > kopyta. Widać, że nie boi się prędkości. Fotoreporter, by go dogonić,
    > musiał docisnąć gazu i przyspieszyć do ponad 70 km/h.", wcale nie musi znaczyc ze
    skuter jechal 70km/h. Rownie dobrze moze znaczyc ze "zaskoczony" fotoreporter
    wystartowal pozniej i gonil skuter, przekraczajac przy ty70km/h. Co by mnie
    niespecjalnie zdziwilo, biorac pod uwage sensacyjny sposob prezentacji przerazliwie
    banalnego materialu.

    > Pozdrawiam,
    >
    > Iguan

    Sadzę, że każdy o IQ na poziomie co najmniej samodzielnego wiązania
    butów dobrze zrozumiał.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-)