    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy ladowarka pobiera prad?
    Date: Thu, 30 Sep 2010 13:52:54 +0200

    > Ktoś tu ostatnio szukał wyłącznika do jakiegos miksera czy czegoś
    > takiego. Nie sadzę, że to było urządzenie odziedziczone po prababce.
    > Psują się te wyłączniki, jak na mechanikę przystało. Kiedy jeszcze
    > miałem telewizor (bardzo dawno temu) to wyłaczaliśmy wtyczką z gniazdka.
    > Bo pstryczek był wciśnięty na zapałkę.

    Ze swojej praktyki serwisowania RTV mogę powiedzieć że wyłączniki padały
    dosyć często. Np.: TV Sony (piszę o tych starych dobrych Sony) które się
    praktycznie nie psuły, to wyłączniki padały im dosyć często. Im więcej
    pieczątek (znaczków) było na wyłączniku tym był bardziej awaryjny. Isostat
    bił ich na głowę.

    --
    Desoft