  • Data: 2010-12-29 08:58:24
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci news:

    > No to malo w zyciu widziales.

    Za to duzo bajek czytam.
    Z miejsca pachnacych absurdami.

    > No i probowal. Sasiad okazal sie burakiem.

    Ma prawo.
    Ale moze "rozmowa" polagala na "spadaj z mojego miejsca", wiec kazdy by sie
    zbiesil i olal taka propozycje.

    > Tutaj ponownie pokazujesz ze nie rozumiesz o czym piszesz.

    Nie - to Ty nie rozumiesz co czytasz.

    >Nikt tu nie
    > twierdzi ze odsniezenie daje jakies prawa.

    Oczywiscie ze pisze.
    Cala ta irytacja dokladnie tym jest spowodowana, ze odsniezajacy tak sobie
    ubzdural.

    > Nie chcial zyskac.

    Chcial.

    > Mial to juz od zawsze.

    Nie kupil, to nie mial i nadal nie ma.
    Nic sie nie zmienilo.

    > Nie znasz

    Znam.
    Fobie i zwyczaje watkowtórcy i jego potrzeby mam gdzies.
    Mnie irytuje tylko jego roszczeniowa postawa.

    > Podziwiam twoj upor w przekonywaniu mnie ze to co doswiadczam jest
    > nieistniejace.

    Mam gdzies przekonanie kogokolwiek.
    Tlumacze tylko matolom, którzy nie moga tego pojac, ze nie maja zadnych praw
    do miejsca w którym parkuja samochód, jesli ich nie nabeda w ten czy w inny
    sposób.
    Pomachanie szufla takim sposobem nie jest.

    > Alez sa. Stan faktyczny jest taki ze samochody zawsze stoja w tych
    > samych miejscach.

    Nie ma to zadnego znaczenia.
    Moga, nie musza, zadnych praw w ten sposób sie nie nabywa.