  • Data: 2010-04-04 08:09:13
    Temat: Re: Czemu tego się w telefonach nie stosuje?
    Od: emil <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr "Curious" Slawinski pisze:

    > OLED maja przykra wade ze duzo szybciej (w porownaniu do krysztalow) sie
    > wypalaja. duzo delikatniejsze substancje organiczne=duzo szybszy rozklad i
    > dyfuzja. rowniez nie polecam zostawic takiej komorki wyswietlaczem do gory
    > na sloncu ;)
    Ale akurat w telefonach komórkowych, których projektowany czas
    użytkowania wynosi 2 lata, nie będzie to dużym problemem, co innego
    laptopy i TV.

    Mnie bardziej zastanawia widoczność OLED w słońcu, ze zwykłego LCD
    ciężko coś przeczytać a OLED są pod tym względem dużo gorsze (podobno).

    BTW do komórki to najlepiej E-papier, szkoda że nie ma na rynku żadnego
    smartfona z takim ekranem.