  • Data: 2010-04-05 18:29:15
    Temat: Re: Czemu tego się w telefonach nie stosuje?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-05 16:46, Pszemol pisze:

    > Nie wiem jakie Ty GPSy widujesz, ale na moim Magellan Maestro 4370
    > mogę puszczać filmy z karty SD i widzę kolory tak jak na laptopie...
    > Ma ekran 4.3" o dużej rozdzielczości 480x800 pikseli i pełny kolor.

    Ale o czym Ty piszesz?
    http://www.magellangps.com/products/product.asp?segI
    D=408
    Przecież to jest zwykła nawigacja samochodowa (na co i tak zresztą
    wskazuje ekran 4,3"), o dość słabej widoczności w słońcu. A mowa była o
    kolorowych LCD transrefleksyjnych (stosowanych np. w Garmin Vista HCx),
    które mają świetną widoczność nawet w pełnym słońcu. Za cenę m.in.
    marnej palety 256 kolorów, co jednak do wyświetlania mapy wystarczy aż
    nadto.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/