  • Data: 2010-04-04 18:50:40
    Temat: Re: Czemu tego się w telefonach nie stosuje?
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Pamiętasz pierwsze zegarki LCD?
    > Miały właśnie takie sreberko od tyłu, a żaróweczka
    > z boku szkiełka LCD miała za zadanie podświetlać :-)
    > Teraz też robi się TV z bocznym podświetleniem, tylko
    > dziś zamiast żaróweczki (jednej) jest kilkaset LEDów.

    No ale to podświetlenie w starych zegarkach miało na celu uwidocznienie
    w całkowitej ciemności. W pełnym słońcu, czy w słabym świetle
    wyświetlacz był czytelny. W obecnych, kolorowych jest potrzebne do
    zwykłego odczytu, nawet w typowych warunkach. Mam starą Nokię z
    monochromatycznym wyświetlaczem i jej wyśwetlacz jest czytelny w każdych
    warunkach oprócz totalnej ciemności.
    Maciek