  • Data: 2011-02-15 10:19:42
    Temat: Re: Cyfrowa demodulacja AM
    Od: WP <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lut, 18:36, " MH" <l...@g...pl> wrote:
    > Witam ,
    >
    > Problem jak w temacie. Cz stotliwo no nej od 2.5 do 8 MHz , cz stotliwo
    > sygna u moduluj cego rz du 100KHz , cz stotliwo pr bkowania 65MHz.
    >
    > No i teraz... chc zrobi demodulacj cyfrowo (wy uskanie obwiedni) , a
    > do wiadczenie w DSP mam raczej mizerne.  Gdzie w sieci mo na co sensownego
    > poczyta na ten temat , aby za apa to zar wno od strony teoretycznej jak i od
    > strony konkretnych rozwi za ?!
    >
    > MH
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Zależy od szczegółów. Jeśli wiesz, że twój sygnał jest jedynym i poza
    tym nie ma żadnego obcego syfu, to sprawa jest całkiem prosta.
    Wystarczy zmierzyć chwilową amplitudę czegokolwiek co dostajesz, czyli
    kwadrat lub wart. bezwzgl. wpuścić na najprymitywniejszy lowpass.

    Jak potrzebujesz wybrać twój kanał spośród innych, to już Jacek
    napisał, specjalnie prościej nie będzie.
    WP