    Date: Mon, 14 Jul 2014 22:02:57 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co zrobić ze starymi płynami?

    W dniu 2014-07-14 20:10, Leszek Kowalski pisze:

    > Nawiązując do tematu takich punktów....
    > Gdy one powstały w moim mieście, to mieszkaniec miał np. limit 1 opony
    > rocznie :-)

    Faktycznie kiedyś potrafili marudzić - mi się nigdy nie chciało tam
    jechać, to zbierałem takie rzeczy, a jak już było tego uciążliwie dużo
    to wybrałem się do nich i dowiedziałem że to nie są ilości prywatne
    tylko przemysłowe i nie przyjmą, bo za przemysłowe się płaci.

    Jako że nie chciało mi się nawet kłócić to mówię że ok, jak trzeba to
    zapłacę, tylko ile... No to się okazało że to też nie takie proste, bo
    jak przemysłowe to ja nie mogę - musi być firma, musi być umowa na
    odbiór i ogólnie "idźpanstąd" i "niedasię".

    Przekonała gościa dopiero górnolotna mowa o bezsensie jego pracy, skoro
    on tu sterczy po to żeby ktoś mu przyniósł przepaloną świetlówkę, a mnie
    z kupą niebezpiecznego śmiecia odsyła żebym to wrzucił do kosza na
    śmieci albo wylał do kanalizacji.

    A ostatnio jak zawiozłem średnie ilości śmieci, to wzięli bez marudzenia.