  • 1. Data: 2014-07-14 11:25:53
    Temat: Co zrobić ze starymi płynami?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    Mam pół butelki przeterminowanego płynu DOT-4. Gdzie się teraz takie
    rzeczy oddaje?

  • 2. Data: 2014-07-14 11:27:27
    Temat: Re: Co zrobić ze starymi płynami?
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 11:25:53 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz
    napisał:
    > Mam pół butelki przeterminowanego płynu DOT-4. Gdzie się teraz takie
    >
    > rzeczy oddaje?

    Do takiego blaszanego pojemnika co na podwórku stoi się oddaje.

  • 3. Data: 2014-07-14 15:21:17
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    > Mam pół butelki przeterminowanego płynu DOT-4. Gdzie się teraz takie
    > rzeczy oddaje?

    Ostatnio przepracowany olej wywoziłem do PSZOK-u (Punkt Selektywnej Zbiórki
    Odpadów Komunalnych), tam przyjmują bezpłatnie takie szkodliwe płyny, opony,
    RTV/AGD, etc.

    U mnie w mieście taki punkt mieści się na wysypisku śmieci, czasem może być
    nie po drodze.
    Zapytaj się tam, gdzie co miesiąc płacisz "podatek śmieciowy, to wskażą taki
    punkt w Twoim mieście.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2014-07-14 18:57:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Mam pół butelki przeterminowanego płynu DOT-4. Gdzie się teraz takie
    > rzeczy oddaje?

    Punkty zbiórki odpadów niebezpiecznych (AFAIK w każdej gminie musi być
    taki punkt) przyjmują za darmo wszelkie takie odpady od osób prywatnych.

  • 5. Data: 2014-07-14 20:08:09
    Od: solar <s...@o...pl>

    > Mam pół butelki przeterminowanego płynu DOT-4. Gdzie się teraz takie
    > rzeczy oddaje?

    Oddać przy okazji znajomemu warsztatowi. Albo nieznajomemu - ode mnie
    taki nieznajomy bez problemu przyjął trochę DOTa i trochę oleju.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."

  • 6. Data: 2014-07-14 20:10:38
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > Punkty zbiórki odpadów niebezpiecznych (AFAIK w każdej gminie musi być
    > taki punkt) przyjmują za darmo wszelkie takie odpady od osób prywatnych.

    Nawiązując do tematu takich punktów....
    Gdy one powstały w moim mieście, to mieszkaniec miał np. limit 1 opony
    rocznie :-)
    Teraz widzę, iż przyjmują nieograniczoną ilość (od mieszkańca) zużytych
    opon, akumulatorów, smarów, chemii, itp.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 7. Data: 2014-07-14 21:27:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 14.07.2014 20:10, Leszek Kowalski pisze:
    (...), akumulatorów, (..)

    nie lepiej oddać na złom?

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-07-14 22:02:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-14 20:10, Leszek Kowalski pisze:

    > Nawiązując do tematu takich punktów....
    > Gdy one powstały w moim mieście, to mieszkaniec miał np. limit 1 opony
    > rocznie :-)

    Faktycznie kiedyś potrafili marudzić - mi się nigdy nie chciało tam
    jechać, to zbierałem takie rzeczy, a jak już było tego uciążliwie dużo
    to wybrałem się do nich i dowiedziałem że to nie są ilości prywatne
    tylko przemysłowe i nie przyjmą, bo za przemysłowe się płaci.

    Jako że nie chciało mi się nawet kłócić to mówię że ok, jak trzeba to
    zapłacę, tylko ile... No to się okazało że to też nie takie proste, bo
    jak przemysłowe to ja nie mogę - musi być firma, musi być umowa na
    odbiór i ogólnie "idźpanstąd" i "niedasię".

    Przekonała gościa dopiero górnolotna mowa o bezsensie jego pracy, skoro
    on tu sterczy po to żeby ktoś mu przyniósł przepaloną świetlówkę, a mnie
    z kupą niebezpiecznego śmiecia odsyła żebym to wrzucił do kosza na
    śmieci albo wylał do kanalizacji.

    A ostatnio jak zawiozłem średnie ilości śmieci, to wzięli bez marudzenia.