  • Date: Fri, 30 Jul 2010 08:53:08 +0200
    From: LEPEK <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co to za zamaskowana bestia?

    Koziołek pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=CwZ0gEaOjMo

    O, fajny przykład na coś, o czym chciałem od pewnego czasu napisać.
    Nie wiem, może się starzeję, ale obecne (od kilku lat) samochody tak się
    do siebie upodobniły, że można je odróżnić jedynie po znaczkach.
    Oczywiście - są pewne wyjątki, jak np. Peugeot, ale jak np. w poprzedni
    weekend zobaczyłem coś nowego, to dopiero po dokładniejszych oględzinach
    oznaczeń stało się jasne, że to nowa Astra. Owszem ładna, nie powiem,
    ale równie dobrze mogła to być jakaś Mazda, może Focus... Do tego
    dochodzi fakt produkowania tego samego modelu pod różnymi markami. No
    pełna unifikacja...
    Kiedyś, jak były zdjęcia takiego zamaskowanego w Auto Motor und Sport,
    to od razu było wiadomo, że to np. Fiesta, tylko detale były ukryte.

    A tu? Hmmm... Pojazd wielkości mikrovana, np. Merivy, ale po kształcie
    tylnych świateł raczej podejrzewam jakąś wariację na bazie Polo.
    Natomiast po kształcie przodu, błotników - może jakaś napompowana Fiesta?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm