  • Data: 2020-07-22 11:16:51
    Temat: Re: Co to. musi nastąpić z prawego pasa.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Jul 2020 11:06:54 +0200, Kol99

    > Nie wmawiaj mi bzdur, które siedzą w twojej głowie.

    Przecież to ty twierdzisz, że przy zjeździe ze skrzyżowania ma zastosowanie
    Art. 22.2. Nie? A jeśli tak, co zapewne sobie ubzdurałeś na podstawie tego
    że się "miga" przy zjeździe z SORO prawym kierunkowskazem i kręci
    kierownicą ZAWSZE W PRAWO (choć oczywiście się nie kręci zawsze, co po raz
    kolejny podważa twoją tezę), jest tam skręt w prawo -- to pytam ponownie,
    czy wjeżdżając na SORO, kręcąc kierownicą ZAWSZE W PRAWO (no, oczywiście
    nei zawsze się kręci w prawo) Art. 22.2. też ma zastosowanie czy już tutaj
    się coś automagicznie tobie zmieniło bo przestaje pasować do teorii?

    > Co to znaczy ? Co masz na myśli.

    To mam na myśli, że kierunek się zmienia (lub nie, gdy się jedzie prosto
    przez to skrzyżowanie) na skrzyżowaniu. A nie na wjeździe czy zjeździe z
    tego skrzyżowania.

    > Znów nie rozumiesz co jest napisane w art. 22.2.
    > Pisałem już o tym. Tam jest napisane "Kierujący jest
    > obowiązany zbliżyć sie do prawej krawędzi jezdni.
    > Nie rozumiesz i nic na to nie poradzę.
    > Zapytaj się kogoś kto jest autorytetem dla ciebie.

    Co z tego że pisałeś, skoro przy zjeździe ze skrzyżowania nie skręca się w
    prawo, tylko po prostu się z niego zjeżdża kończąc tym samym manerw zmiany
    kierunku (lub nie, jeśli się jedzie prosto)?

    --
    Pozdor
    Myjk