  • Data: 2020-07-22 19:53:57
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    22 Jul 2020 15:40:52 GMT, pueblo

    > A teraz to ty trochę rusz i powiedz mi, co oznaczają strzałki
    > kierunkowe na tych pasach - jedna w lewo, druga prosto. Znaków
    > pionowych przed skrzyżowaniem nie widzę.

    To że nie widzisz, niewiele znaczy. Wszak jak widać poniżej widzisz też
    rzeczy których nie ma.

    > Wg mnie strzałka w lewo oznacza jazdę w lewo i zawracanie.

    Chociaż tyle dobrze wiesz, chwała!

    > Strzałka prosto - pozostałe możliwości.

    W prawo też?

    > Wobec tego kierowca czerwonego pojechał źle ponieważ
    > ani w lewo ani nie zawracał - pojechał prosto.

    Ponieważ nie miał na swojej jezdni żadnych strzałek nakazujących jazdę
    tylko w lewo. Mógł pojechać albo w lewo albo prosto, zapewne taką samą
    informację dostał na znakach pionowych przed skrzyżowaniem.

    > A teraz spróbuj mi udowodnić, że nie mam racji.

    Jak tylko mi pokażesz które strzałki mu nakazywały jazdę w lewo, bo ja tam
    żadnych strzałek na jezdni, które dotyczą czerwonego, nie widzę.

    --
    Pozdor
    Myjk