    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Date: Mon, 11 Apr 2011 12:34:14 +0200

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 09:55:57 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

> [...]
    la-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg
    > Za to wersja do 307 wygląda jak mocowana wprost na kratce.
    > http://www.setex.pl/?p=productsMore&iProduct=584&sNa
    me=peugeot-307-od-05-01-cc-cabrio
    > Aż chciałbym obejrzeć konstrukcję tego cudaka. Bo wygląda na uchwyt za
    > kilkanaście zł, obszyty skórą.

    U mnie to jest taki podłużny element wykonany chyba z jakiejś żywicy,
    pokryty czarną dermą (chciałem lepsiejszy matariał, ale akurat taki
    mieli od ręki więc wziąłem co było - źle nie wygląda) - montowany jest
    bezinwazyjnie (w sensie wiercenia i przykręcania) na kokpicie.
    Wysłałem Ci na emaila instrukcję jak to jest zamontowane - może ten do
    Twojego puga jest montowany podobnie, choć tego na pierwszy rzut oka nie
    widać.
    Jak nie używam navi to konsolka służy jako uchwyt do telefonu (wystarczy
    zmienić uchwyt) - IMO to praktyczna rzecz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.