eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCoś dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnieRe: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
    Date: Fri, 27 Aug 2010 16:44:25 +0200
    <k...@c...fuw.edu.pl> <i548f2$llf$1@inews.gazeta.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <i56qk9$4ke$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 13:25:51 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Nie rozumiem tego ciągłego gadania o "dopłacaniu". Ja mogę nie chcieć
    >dopłacać do drogi Między Ciapkowicami Górnymi i Dolnymi, bo się tam
    >nigdy nie wybiorę. Ale na szczęście nikt mnie o to chcenie nie pyta.

    Hej, w demokracji zyjemy

    >Albo chcemy mieć budki, albo nie.

    Chcemy tez miec autostrady, dobra sluzbe zdrowia, emerytury od 50 lat,
    i wysoki zasilek dla bezrobotnych tak zeby nie trzeba bylo pracowac.
    I niskie podatki.

    >Ale jeśli już chcemy, to takie,
    >które będą dostępne (a tu widać, że jedna nie wystarczy).

    No i dlatego albo drogie, albo z limitem np do 3 minut.

    >Mógłby też nie mieć -- ale nie może i zdaje się o to trwa walka.

    Ale chyba nie miedzy nami ta walka ?
    Tylko miedzy TP a klientem, bo TP chce wiecej zarobic .. albo w ogole
    zarobic.

    >A ja nie wątpię. Droga jest infrastruktura jako całość, a nie każde
    >konkretne łącze. Gdyby tych łącz było dwa razy więcej, to by wcale
    >nie było dwa razy drożej.

    Kabelki kosztuja tez za kazda miedziana pare, rury od srednicy,
    urzadzenia za port itp ..

    I co - liczysz na to ze jak kabelkow bedzie wiecej to wezmiesz sobie
    dwa i razem zaplacisz mniej, czy ze uslugodawcy beda tak konkurowac ze
    obniza oplaty ponizej kosztow ? :-)

    J.