eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCoś dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnieRe: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
  • Data: 2010-08-27 15:25:24
    Temat: Re: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Hej, w demokracji zyjemy

    http://mleczko.interia.pl/galerie/o-psach/zdjecie,58
    5958,1

    Ja to widze troche inaczej.

    > Chcemy tez miec autostrady, dobra sluzbe zdrowia, emerytury od 50 lat,
    > i wysoki zasilek dla bezrobotnych tak zeby nie trzeba bylo pracowac.
    > I niskie podatki.

    Gdyby to zależało tylko ode mnie, to bym wolał dopłacać do budek,
    niż do pewnych rzeczy z tej listy.

    > No i dlatego albo drogie, albo z limitem np do 3 minut.

    Albo za darmo bez limitu. Też się sprawdziło, też może być.

    > Ale chyba nie miedzy nami ta walka ?

    Trochę też. To znaczy między naszymi ocenami sytuacji.

    > Tylko miedzy TP a klientem, bo TP chce wiecej zarobic .. albo w ogole
    > zarobic.

    Między TP a resztą świata. Bo z UKE też zdaje się był spór.
    I z usługodawcami BSA.

    > Kabelki kosztuja tez za kazda miedziana pare, rury od srednicy,
    > urzadzenia za port itp ..

    Ale mimo tego, gdyby linii było trzy razy tyle co teraz, to każda by
    była dużo tańsza. Mniej by też pewnie było par miedzianych, za to
    więcej miejsca w rurach.

    > I co - liczysz na to ze jak kabelkow bedzie wiecej to wezmiesz sobie
    > dwa i razem zaplacisz mniej, czy ze uslugodawcy beda tak konkurowac ze
    > obniza oplaty ponizej kosztow ? :-)

    Ja sobie wziąłem dwa. Jak jeszcze brali po dychę od sztuki. A jak cena
    stała się nieakceptowalna, to z jednej zaraz zrezygnowałem. Dawno to
    było, za wczesnego Józefiaka. Dotrwała nieużywana do teraz -- miesiąc
    temu przepięli mnie na nią, bo poprzednia się skiepściła i zaczęła brumić
    (pisałem już o tym).

    -- Jarek

    PS
    Z tym braniem dwóch, to w ogóle śmiesznie było. Wniosek złożyłem na jedną.
    Ale zanim zaczęła się budowa sieci w okolicy, to w dość szerokim gronie
    podczas rozmowy rzuciłem, że dobrze jest mieć dwie linie w domu. Po kilku
    tygodniach monter założył mi od razu dwa druty.