eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCoś dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnieRe: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
  • Data: 2010-08-27 20:07:30
    Temat: Re: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Aug 2010 17:35:38 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Jak łatwiej? Ze sprawdzaniem prepaidów, to w ogóle nie ma roboty.

    Jak nie ma ? Wydaje ci sie ze zniklo za duzo, patrzysz w billing ..
    sa pozycje, ale nie ma odniesienia do stanu konta. Musisz skrupulatnie
    notowac ile bylo.

    Era pozwala obejrzec tylko miesiac, Orange nie daje informacji o
    pakietach. To nie to samo co billing do konkretnej faktury.

    >A tak w ogóle, jak mam kontrolować, to wolę
    >robić po staremu przelewy. Też niewielka robota.

    Mozna i tak.
    Ale wtedy sie narzeka ze za duzo tej roboty :-)

    J.