eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCoś dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnieRe: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
  • Data: 2010-08-27 13:45:26
    Temat: Re: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Liwiusz napisał:

    > Czyli nie bardzo na stacjonarnych.

    Nie bardzo, tylko trochę. Jak nie maja stacjonarnego, to nie siedzą.

    > To już pytanie do tych ludzi. Jak mnie odwiedził handlowiec orange,
    > to nic ciekawszego w abonamencie niż w prepaidzie mi nie zaproponował.
    > Ale z czegoś na pewno żyje, czyli wniosek taki, że cena rozmów nie dla
    > każdego jest priorytetem, a niektórzy wolą telefon za złotówkę, albo
    > wolą zapłacić więcej bo się brzydzą myśleniem i analizowaniem.

    To działa inaczej. Póki takich wybitnych analityków, co to są w stanie
    wynaleźć dzwonienie po groszu jest garstka, to wszystko w porządku.
    Ale niechby wszyscy tak spróbowali! Zaraz będą płacić równiutko najmniej
    po trzydzieści groszy, bo inaczej operatorowi nie będzie się opłacać.
    W sieci przewodowej jest odwrotnie -- gdyby wszyscy przeprosili się
    z tą technologią, to byśmy mieli 40 milionów numerów i darmowe rozmowy
    w abonamencie za dwie dychy (a tak, to zamiast numerów będziemy mieli
    loginy skype lub czegoś podobnego, za to bez dwóch dych).

    --
    Jarek