  • Data: 2022-11-30 19:39:13
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/11/2022 18:21, ddddddddddd wrote:
    > no w zasadzie tu w UK biorą w leasing starsze (raczej tylko osobówki)-
    > nadal w tym sensu nie widzę

    jak dla mnie jest to porównywalne z płaceniem za ubezpieczenie w ratach
    - jakby nie liczyć wychodzi drożej. A przy aucie jeszcze jadą felgi
    odnawiać i lakier naprawiać tuż przez zwrotem (wymianą na inny), żeby
    ich dodatkowo nie policzyli. Ja się żadną rysą martwić nie muszę -
    własność to dużo wygodniejsza opcja :)

    Lukasz