  • Data: 2022-12-03 11:54:37
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2022 o 21:20, cef pisze:

    > Szkodliwych gazów/wyziewów/syfów tak wg nomenklatury ekologów.

    No ja rozumiem, że w ogóle to wszystkich, ale jak Ci dalej pisałem, nic
    nie wskazuje by emisja CO2 w korku wywołanym wyłączeniem z normalnego
    ruchu buspasa, była istotnie większa, o ile w ogóle byłaby, od emisji
    poruszających się samochodów. Może jakieś NO.

    > Z samego faktu, że ogólnie ICE jest więcej niż BEV to puszczenie
    > spaliniaków buspasem nic by nie zmieniło, bo zapchali by oba pasy
    > ale widać ze to nieprzemyślane rozwiązanie.

    Jak to nie? Zablokowały by ruch autobusom dla których ten buspas jest i
    co jeszcze może (w sensie, że nie jest pewne) mieć prosty sens
    zwiększania przepustowości w przewożonych ludziach licząc. A zachęcanie
    do używania elektryków jest dla lepszej kondycji środowiska w którym
    ludzie żyją. Innego rodzaju cel.

    > Najbardziej wkur..mnie to, że raz na milion lat widzę jak z buspasu
    > korzysta BEV, czasem karetka, czasem taxi a najczęściej korzystają jakieś
    > kutasy, które się spieszą i w dupie mają przepisy.

    Taki buspas paradoksalnie poza miastem sobie może być a w mieście to
    tylko wk kierowców.