    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ciekawostka, bareryjka na...
    Date: Sat, 11 Apr 2009 16:18:57 +0200

    T.M.F. pisze:

    > Ale jaki to ma sens? Jak mam baterie to ona mi starczy w takim
    > urzadzeniu diagnostycznym na rok, albo dluzej. Jak nie mam baterii to
    > tym bardziej nie bede mial takiego cuda. Swoja droga to juz prosciej
    > wbic dwie elektrody do ziemniaka lub cytryne, pradu wytworzy to tyle
    > samo albo i wiecej, a ekologiczne, tanie i latwodostepne.

    Już widzę "ziomków" sikających w kącie autobusu/metra/tramwaju na swój
    telefon. Praktyczne zastosowanie w zasadzie zerowe...

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''