  • Data: 2013-02-04 07:41:34
    Temat: Re: [Chwalę i polecam] Yanosik
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-03 22:28, scobowski pisze:
    > Pewnie nie napisze nic nowego ani odkrywczego :) - ale: zainstalowałem
    > sobie wczoraj Yanosika na android, dziś zrobiłem 300km trasą, którą
    > (wydawało mi się) znam jak własną kieszeń - z każdą dziurą w jezdni,
    > koleiną i miejscem postoju miśków: przez x lat studiów pokonywałem ją co
    > tydzień "wtę i wewtę", przez ostatnie parę lat - rzadziej.

    ja yanosika zainstalowałem kilka miesięcy temu. Zrobiłem z nim kilka,
    może kilkanaście tysięcy km, później przestałem go używać.

    > Jadąc "tam" - Yanosik meldował mi o każdym stacjonarnym FR - które i tak
    > znam i zwalniam,bo faktycznie mają po co tam być (w większości wioski
    > bez poboczy).

    a mnie informował o każdej pustej skrzynce, przy której i tak nie
    zwalniam bo jest w szczerym polu

    Sukcesywnie potwierdzałem istnienie "zagrożenia" klikając
    > w aplikacji "ptaszka" - że, faktycznie - jest FR.

    a ja sukcesywnie zaznaczałem że nie ma tam FR - tylko pusta skrzynka.
    Niestety nic to nie dawało, aplikacja nadal mnie o nich informowała.

    > Zaś w drodze powrotnej 4h później - Yanosik uratował mi dupę dwukrotnie:
    > na dojeździe do 2 kolejnych wiosek zameldował o patrolach (których nie
    > było w drodze "tam" - i to w miejscach, gdzie owszem, zwalniam bo
    > zwolnić należy, ale niekoniecznie do przepisowej prędkości... W obydwu
    > miejscach funkcjonariusz "mierzył do mnie" z suszarki :)

    a mnie w ciągu dwóch miesięcy nie uratował ani razu, albo ja pierwszy
    oznaczałem 'suszarę', albo była oznaczona a radiowozu nie było już od
    dawna (bo na CB nic o nim nie mówili).
    Aplikacja w mieście może przydatna, poza miastem praktycznie wcale -
    przynajmniej te kilka miesięcy temu, być może teraz ma dużo więcej
    użytkowników i jest lepiej, ale i tak wolałbym mieć możliwość wyłączenia
    informacji o fotoradarach.

    > Inna sprawa - że miśkowe alfy prześlicznie błyszczą wieczorem w świetle
    > reflektorów, a panowie funkcjonariusze pięknie, przepisowo poubierani w
    > odblaski, naprawdę ładnie widoczne z ~200m. Z kolei miejsce ich postoju:
    > wioska ze słabo oświetlonymi przejściami albo ciemnymi skrzyżowaniami,
    > gdzie przez te parę lat zdarzyło mi się widzieć parę wypadków - znaczy:
    > sensowne.

    nie łódź się - stanęli tam przez przypadek ;)

    > Może coś się zmienia w policji drogowej? A może tylko na fali czarnego
    > PRu bandy nowaka chcą się pozytywnie wyróżnić?

    skoro i tu da się zarobić, to czemu nie? :)

    Lukasz