  • Data: 2013-02-04 14:11:39
    Temat: Re: [Chwalę i polecam] Yanosik
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-04 13:58, szufla pisze:

    > jaki ?
    >
    > sz.

    Escort 9500ix - jeden z droższych, ale zabawek za kilkaset zł nie ma
    sensu kupować.
    Użytkuję go chyba od połowy grudnia - ale tymczasowo mniej jeżdżę i na
    razie nie nadziałem się na suszarę, fotoradary oznacza na tyle szybko,
    że jak jedziesz 80km/h to spokojnie zdążysz zwolnić (nie wszystkie
    żółtki są napełnione, chociażby między Legnicą a Lubinem są dwa żółte,
    jeden napełniony, drugi nie), ostatnio testowałem na octavii straży
    miejskiej - stanęła w miejscu gdzie były fałszywe alarmy i je wcześniej
    wyeliminowałem i też pięknie ją oznaczył.
    Bez GPS antyradaru bym nie kupił, fałszywki łapie każdy antyradar, a w
    tym przynajmniej można je wyeliminować i nie pika co chwilę - a jak już
    coś się pojawi to jest odruch żeby zwolnić (a nie tak jak w przypadku
    zabawek- totalna olewka bo to pewnie i tak fałszywka).
    Nie wiem jak będzie działać funkcja autolearn (sama eliminuje fałszywki)
    - ja jeżdżę z grubsza tymi samymi trasami więc wystarczy że odznaczę
    ręcznie.
    Niestety pech chciał, że mijając nowe mondeo inspekcji nie miałem
    antyradaru (nie przekroczyłem bo usłyszałem na CB) i nie wiem jak by je
    wykrywało (może być problem bo radar ma z przodu i na autostradzie
    zdjęcia robi tylko tym jadącym w tym samym kierunku więc jedynie z
    odbicia może coś złapać)
    Czasem (raz na kilka dni na autostradzie) wzbudzi się bez powodu
    (aktywne tempomaty), poza tym jak raz przejechałem daną drogą i
    wykasowałem co zbędne to więcej mi nie truje :) (jedynie porusza się
    ikonka GPS informując że jest zablokowany sygnał)
    Zamontowałem go przy lusterku bo mniej się rzuca w oczy (zasilanie
    stałe), stwierdziłem że przy kontroli albo go zdążę zdemontować albo
    będę się upierać że to rejestrator trasy (przydałaby się jakaś fajna
    naklejka na niego z napisem DVR CAM albo coś w tym stylu :)

    Lukasz